hocam bir de bildiğim kadarıyla inno3d çok da iyi bir marka değil sorunlarının çıktığını görmüştüm bin tl ucuza gigabyte var ona niye bakmadınız https://www.tebilon.com/gigabyte-geforce-rtx-5070-ti-eagle-oc-sff-16g-gddr7-rgb-16gb-256bit-dlss-4-nvidia-ekran-karti/?ref=akakce&v=1.63.9