hocam ram stoğunu erittiler ya pc içinde bile maliyet arttırmışlar güncel maliyet göre,
bence de arkadaşın dediği gibi ekran kartı ve sonra işlemciye geçecekler.
1779719944
bence 1. ekipman dalgası da iyi olur. şöyle 1-2k lara 8k klavye jksdksjdsd ketçap mayonezde olsun
beyler,
1 tb gen4 ssd
9060 xt 16 gb
16 corsair 6000 mhz ram
asus prime anakart
parçalara göre sistem uygun gibi geldi bana ssd side 1 tb.
peşin taksit ile baya uyguna geliyor alayım mı...
hocam 8 gb kartlı sistem alma bence.
16 gb 9060 xt, pesin taksitle al geç
https://www.idefix.com/gamers-arena-pch-ga2-v2-rx-9060-xt-16-gb-amd-ryzen-5-7500f-16-gb-ddr5-500-gb-650w-oem-paket-p-19770306
al hocam bundan iyi fırsat yok, 16 gb 9060 xt. pesin taksit de var.
https://www.idefix.com/gamers-arena-pch-ga2-v2-rx-9060-xt-16-gb-amd-ryzen-5-7500f-16-gb-ddr5-500-gb-650w-oem-paket-p-19770306
bence su an oem paketlerde hazır almak daha mantıklı, cünkü 9 taksite kadar cıkabiliyor. tek tek parçalarda 6-9 yok max 3 veriyo ekran kartı hariç
1776859549...
https://www.amazon.com.tr/s?bbn=217402327031&rh=n%3A217402327031%2Cp_n_deal_type%3A217402327031
burdakilere bak peşin 9 taksit var bonusa falan baya iyi fiyatlarda