Ben her zaman şu görüşteyim gerçekten ihtiyaç olan alınır. 2 gün sonra ödemede zorluk yaşayıp faiz yiyeceğime ucuz olsa bile almamak daha iyi. tabii ki herkes kendinden sorumlu ancak şu bir gerçek ya şu çok ucuzmuş dur alıyım olayına ihityacı yoksa bile almak istiyor insan. Ürün gelincede tüh ya...