Arama sonuçları: *

  1. michael jackson

    Thermaltake Astrıa 200 ARGB 120mm Kule Tipi Beyaz İşlemci Soğutucu Alınır mı

    Hocam aldim geldide bu fan çoklayıcının pinlerinde sıkıntı var sanki biri 6 pin biri 7 pin
  2. michael jackson

    Thermaltake Astrıa 200 ARGB 120mm Kule Tipi Beyaz İşlemci Soğutucu Alınır mı

    Hocam geldi soğutucuda galiba çoklayıcının bi pini eksik fanlarda 7 pin girisi varken biri düzün birinin 6 pimi var
  3. michael jackson

    Thermaltake Astrıa 200 ARGB 120mm Kule Tipi Beyaz İşlemci Soğutucu Alınır mı

    bunu dışında başka önerin varmı ? çakışması sorun benım icin
  4. michael jackson

    Thermaltake Astrıa 200 ARGB 120mm Kule Tipi Beyaz İşlemci Soğutucu Alınır mı

    dostum bunu sipariş vericem şimdide ramler ile falan çakışmaz dimi baya büyükmüş çünkü
  5. michael jackson

    Thermaltake Astrıa 200 ARGB 120mm Kule Tipi Beyaz İşlemci Soğutucu Alınır mı

    stock fandan iyidir ya 85 90 derece oda yanıyor resmen
  6. michael jackson

    Öneri Kule Tipi Soğutucu Önerisi 1500tl Altı

    peki hocam [H3 id='Thermalright+Assassin+X+120+bu+seriler+mi+yoksa+sagotep+mi+daha+iyi']Thermalright Assassin X 120 bu seriler mi yoksa sagotep mi daha iyi [/H3]
  7. michael jackson

    Thermaltake Astrıa 200 ARGB 120mm Kule Tipi Beyaz İşlemci Soğutucu Alınır mı

    https://www.desteksegment.com/urun/xigmatek-en49936-lux-g-odin-ii-650w-manyetik-temper-camli-4-12cm-argb-fan-kumanda-atx-mid-t-gaming-oyuncu-kasasi kasa buymuş 160mm destekliyor olur galiba 1781713353 adana sıcağında yeterli olur umarım işlemci 85 90 derece sabit çalışıyor oyun girince
  8. michael jackson

    Thermaltake Astrıa 200 ARGB 120mm Kule Tipi Beyaz İşlemci Soğutucu Alınır mı

    https://www.itopya.com/thermaltake-astria-200-argb-120mm-kule-tipi-beyaz-islemci-sogutucu_u30654 şu anda 1500tlye kadar düşmüş alınır mı r5 5600 kullanıyorum ve anakartım prime 520mk kasamı bilmiyorum ama büyük bir kasa
  9. michael jackson

    BF5 AÇILMIYOR OTOMATİK KAPANIYOR

    Hayır önceden hdr açık oynuyordum yaklaşık 200 saatim var tek bu oyunda sorun yaşıyorum çözümüde internette yok en son foruma yazmaya karar verdim
  10. michael jackson

    BF5 AÇILMIYOR OTOMATİK KAPANIYOR

    bunların çoğunu denedim hatta profile dosyasını silip tekrardan yaptım diretX dede bi sorun göremedim sil yükle format herşeyi denedim ddu ile ekran kartını sil yükle yaptım hala aynı
  11. michael jackson

    BF5 AÇILMIYOR OTOMATİK KAPANIYOR

    BF5 açılmıyor beyaz ekran hatası alıyorum internettiki çoğu çözümü denedim ve yardımcı olmadı.Oyun normal bir şekilde lobiye girmeyi bekliyor lobiye girince tak ekran parlaklığı çoğalıyor ve oyun otomatik olaraktan kapanıyor.
  12. michael jackson

    IOS 18.4e geçilir mi ?

    iOs 18.2 kullanıyorum 18.4 geçsem mi diye düşünüyorum sizce geçilir mi ?
Geri
Top