peki hocam
[H3 id='Thermalright+Assassin+X+120+bu+seriler+mi+yoksa+sagotep+mi+daha+iyi']Thermalright Assassin X 120 bu seriler mi yoksa sagotep mi daha iyi [/H3]
https://www.desteksegment.com/urun/xigmatek-en49936-lux-g-odin-ii-650w-manyetik-temper-camli-4-12cm-argb-fan-kumanda-atx-mid-t-gaming-oyuncu-kasasi
kasa buymuş 160mm destekliyor olur galiba
1781713353
adana sıcağında yeterli olur umarım işlemci 85 90 derece sabit çalışıyor oyun girince
https://www.itopya.com/thermaltake-astria-200-argb-120mm-kule-tipi-beyaz-islemci-sogutucu_u30654 şu anda 1500tlye kadar düşmüş alınır mı r5 5600 kullanıyorum ve anakartım prime 520mk kasamı bilmiyorum ama büyük bir kasa
bunların çoğunu denedim hatta profile dosyasını silip tekrardan yaptım diretX dede bi sorun göremedim sil yükle format herşeyi denedim ddu ile ekran kartını sil yükle yaptım hala aynı
BF5 açılmıyor beyaz ekran hatası alıyorum internettiki çoğu çözümü denedim ve yardımcı olmadı.Oyun normal bir şekilde lobiye girmeyi bekliyor lobiye girince tak ekran parlaklığı çoğalıyor ve oyun otomatik olaraktan kapanıyor.