Arama sonuçları: *

  1. W

    Cmf Buds 2 Plus Alınır mı

    buda güzel duruyo benzer modeller zaten çok arada kaldım hocam ya
  2. W

    Cmf Buds 2 Plus Alınır mı

    2000 tl bütçem var ve en iyi seçeneğin cmf buds 2 plus olacağını düşündüm sizce alınır mı? alternatifler nelerdir yazarsanız sevinirim.poco f6 telefonumda kullanacağım günlük yürüyüşlerde ve dışarı çıkarken kullanacağım. https://www.hepsiburada.com/nothing-cmf-buds-2-plus-mavi-p-HBCV00008ZZMKH
  3. W

    2000 TL Bütçeye Kulak İçi Kulaklık Önerisi

    buds core belki olabilir hocam fe pahalı ama
  4. W

    2000 TL Bütçeye Kulak İçi Kulaklık Önerisi

    Ortalama 2000 TL bütçem var. Kulak içi kulaklık lazım. Yürüyüş ve benzeri dışarıda kullanmak için ses kalitesi ve pil ömrü iyi olan bir kulaklık lazım. Birkaç tanesine baktım fena değil gibiler ama yine de buraya yazmak istedim. Bulduğum kulaklıkların linklerini aşağıya bıraktım. Başka ne...
  5. W

    1000 tl ye oyun önerisi

    hikayeli olarak ghost of thusima epicte 900 tl.bir arkadaş çok beğendiğini söylemişti ve oyunda 1600 saati vardı beğenebilirsiniz belki bi bakın derim.
  6. W

    Epic games kış indirimlerinden mafia alınır mı?

    hocam mafia fiyatı dolayısıyla alcam zaten.uncharted veya rdr 2 arasında kaldım şuanda
  7. W

    Epic games kış indirimlerinden mafia alınır mı?

    hocam ya rdr2 ya uncharted alırım mafianın yanına şuan emin değilim ne yapacağıma
  8. W

    Epic games kış indirimlerinden mafia alınır mı?

    tamam hocam trilogy alırım.sizce rdr 2 yi alınır mı şuan aklıma geldi epic ödüllerimle 460 tl gibi bir fiyata alabilirim
  9. W

    Epic games kış indirimlerinden mafia alınır mı?

    bu indirimlerden güzel bişeyler almak istiyorum mafia alıcam. öncelikle.ama mafia 1 mi alsam mafia trilogoy paketini mi alsam karar veremedim.ekstra olarak uncharted veya spiderman miles morales almak istiyorum. 113 tl epic ödüllerim var.bu şekilde başka oyun önerirseniz bu fiyat bantlarında...
  10. W

    Ceramical ve Flinder masa alınır mı?

    hocam trendyoldan aldım 140x60 modelini ceramicalin satıcı evidea olarak gösteriyordu ve 2300 tl civarına aldım
  11. W

    Ceramical ve Flinder masa alınır mı?

    evidea dan alsam daha mı iyi olur ya da bir fark olurmu fiyatlar aynı sayılır çünkü
  12. W

    Yardım 5000 TL Bütçeyle FHD IPS Monitör Önerisi

    rica ederim ne demek güle güle kullanın
  13. W

    Ceramical ve Flinder masa alınır mı?

    anladım hocam dediğinizi yani direksiyon seti muhtemelen hiç kullanmam önümüzdeki senelerde.monitör kolu da kullanmam yani pek zannetmiyorum bunlar benim için çok büyük bir sıkıntı değil.muhtemelen 140x60 ceramical ya da flinder masayı alırım.cevaplarınız için teşekkürler hepinize.
  14. W

    Yardım 5000 TL Bütçeyle FHD IPS Monitör Önerisi

    bütçe artırabilirseniz kesinlikle mag 256f modelini öneririm çünkü parlaklığı daha iyi bir seviyede 8 bit yerine 8 bit +frc yani toplam 10 bit desteği var buda renklerin daha doğru ve canlı görünmesini sağlar.diğer sRgb dcı p-3 ve adobe rgb bakımından da daha iyi seviyede ayrıca hdr desteği de...
  15. W

    Ceramical ve Flinder masa alınır mı?

    yani hocam şuan da 140x60 halini almak daha mantıklı geldi 160 çok büyük geliyo odama.direksiyon seti mikrofon falan takmıycam ve tek monitör kullanıcam.belki 140x60 modeli daha kısa olduğundan daha az sallanır bilemiyorum
  16. W

    Yardım 5000 TL Bütçeyle FHD IPS Monitör Önerisi

    dediğiniz monitörün bir benzeri olan msi g244f e2 yi kullanıyorum ben gayet memnunum yani gayet f/p bir ürün bütçeyi 6000 civarlarına çıkarırsanız da msi mag 256f i öneriyorum
  17. W

    Ceramical ve Flinder masa alınır mı?

    hocam ben tek monitörle kullanıcam sizce 160 cm çok mu fazla kaçar? ona göre 140 cm lik modelini alırım.
  18. W

    Ceramical ve Flinder masa alınır mı?

    Bir masa arayışındayım. Boyutları 160x60 veya 140x60 olması benim için ideal. Aşağıda linkini attığım masalar güzel duruyor sizce hangisi alınır...
  19. W

    POCO F6 telefon alınır mı?

    eyvallah hocam ikinizede hepsiburadadan almayı düşünüyorum satıcısı da hepsiburada olduğu için sıkıntı çıkmaz diye düşünüyorum
  20. W

    POCO F6 telefon alınır mı?

    hocam bence çok fazla ısınmaz ya diyosunuzda aşırı bir şekilde ısındığını sanmıyorum soğutma teknolojisi iyi çünkü fanla beraber de kullanamam
Geri
Top