Arkadaşın dediği yapman lazım.. bootloader hatası alıyorsun. düzgün boottable yapılamamış. windows için iyisi rufus.. ancak diğerleri için (özellikle distro deneyenler için) Ventoy en iyisi.. kendim ventoy kullanıyorum 4-5 tane işletim sistemini (windows dahil) tek usb'ye atarak kullanıyorum...