Arama sonuçları: *

  • Users: shinichi
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. shinichi

    RX 470'li Sistemimi Satmalı Mıyım Yoksa Ekran Kartı mı Almalıyım?

    Sağ olun hocam, kaç liraya satabilirim sizce? FH6 falan oynamak istiyorum bu arada.
  2. shinichi

    RX 470'li Sistemimi Satmalı Mıyım Yoksa Ekran Kartı mı Almalıyım?

    Merhabalar iş amaçlı kullandığım bilgisayarımı yazın oyun amaçlı kullanmak için yenilemek istiyorum. Sistemim; İşlemci: Ryzen 5 3600 Ekran Kartı: Sapphire RX 470 4GB Mining Edition (Mining edition olduğu için yalnızca dvi-d çıkışı var.) Anakart: MSI B450 Tomahawk Max Bellek: Corsair Vengeance...
  3. shinichi

    Yardım Hangi Powerbank'i Almak Daha Mantıklı?

    Bütçe biraz çıkabiliyorsa kılıf ve kablosuyla 1350Tl'ye Spigen EA3020 öneririm hocam. Kasım ayında almıştım, o zamandan beri ortalama 5 günde 1 şarj ediyorum hâlâ 5000mAh telefonumu 3 kere full şarj ediyor %10 civarlarından.
  4. shinichi

    GNÇ ÜCRETSİZ SİNEMA BİLETİ KAMPANYASI

    biletiva'dan denedim. Koltuk seçtikten sonra bilet özelleştir kısmında kampanya biletini seçtim
  5. shinichi

    GNÇ ÜCRETSİZ SİNEMA BİLETİ KAMPANYASI

    Ben denedim de geçerli gibi hocam
  6. shinichi

    GNÇ ÜCRETSİZ SİNEMA BİLETİ KAMPANYASI

    Vizyondaki tüm filmler için geçerli demişler.
  7. shinichi

    ❌İndirim Bitti! EVDEMO Eren Rattan Puflu Bahçe Balkon Takımı 3+1+1 - Site güven vermediğinden konu silinebilir.

    https://vitrinhome.com/vitrinhome-comdan-buyuk-surpriz-10-000-musteriye-iphone-16-pro-max-hediye/ İkinci bir vurgun da hediye diye planlıyorlar gibi :) Ayrıca Kredi Kartıyla ile ödemede de teknik arıza mevcutmuş :)
  8. shinichi

    Midas kriptoda ilk defa kripto para alımı yap, 300 tl değerinde bitcoin kazan

    Teşekkürler, direkt çektim. Yalnız en az 50 TL'lik kripto para alınabiliyor, o yüzden bankadan para atarken Midas'ın komisyonuyla birlikte 55 TL üzeri para atarsanız benim gibi iki kere para atmanız gerekmez.
Geri
Top