Selamlar, daha önce hiç faceit ile cs2 oynamadım, sadece hesap oluşturup bırakmıştım. Şimdi de o hesaba girip faceit denemek istiyorum fakat önce oyun bağlatmaya çalışıyor. Steam hesabımla giriş yapmayı denerken de bu hesap zaten kullanılıyor hatası veriyor. İlk açtığım hesap dışında başka...