Merhaba sayın bilgili reyizler.
Yeni eve taşındım malesef apartmandaki dağıtıcı da boş swich yokmuş yani altyapı yetersiz 1 ay içinde gelecekler tamirlik bişeyse yapariz dediler. Tamirlik durum yoksa fiber döşenecek zaten plan vs kuruluj onaylamasi felan en az 6 ay dediler. Sizce ne yapmalıyım...