Hocam vücut için sıfır kesim kullanmayacak mısınız? O başlıkları kullanmayacaksanız boşa para vermeyin derim bende var aynısı bir kere bile kullanmadım kutusunda kaldı öyle. Çünkü sadece sıfır ile kullanım yapıyorum. Hem vücut hemde diğer yedek başlık ile sakalıma ikisi için de çok iyi.