Bende Sapphire Nitro + modeli var. İç sıcaklıklar her zaman 90 lara yakın oluyor. Sıcaklık değerleriniz normal. Eğer çok rahatsız ediyorsa Undervolt rehberlerine bakıp gücünü biraz kısabilirsiniz. Benim şu an voltaj offsetim -85, güç limitim -%20, Fast Timing: açık, Vram değerim ise 2750 de...