cuma günü satıcı ile yazısma sonrasında, entegrasyon hatası oldugu siparişin iptal edildiği ve müşteri temsilcisiyle görüşmem gerektiği söylendi, müşteri temsilcisi ile görüşme sonucunda kayıt acıldı ve beklemedeyiz, ortada ne ürün ne iade nede para var napmak gerek arkadaşlar