kasa içi kablolamayı düzelticem diye ufak tefek rgb şeritler cırt cırtlar falan lazım. sepeti alt limiti doldurucam diye saçma sapan şeylerle doldurmaktan bıkmıştım. trendyol plusa 1 TL'ye üye oldum sırf şu aylık 10 kargo bedava olayı için. abi sepete sadece 50 liralık kablo toplayıcı atıyorum...