https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-ktc-h27e6-27-1-ms-2k-pivot-ips-300-hz-oyuncu-u-fiyati,1267716702.html alabiliyosan bunu al butceni biraz asiyor ama deger
idarelik 1 sene falan kullanicam diyorsan para yoksa olabilir onun disinda hayatımda duydugum en sacma fikir full paket at arabası mi yoksa bos egeami tarzı bir soru
her gun kahve alıyor olsan yılda 1500 dolar yapar 25 yılda bir tane egea alabilirsin starbucksun cokta yukselecegini dusunmuyorum belli olmaz tabi kim bilir
16 binden fazla verme hadi cok temiz olsun maks 17 bide test ederek elden alman daha iyi olur fan sayisida cok farketmez 9060da hangisi hosuna giderse daha uygunsa onu al
hocam ben her zaman gormeden denemeden almama taraftariyim ha bazi urunler vardir hata cikarma ihtimali dusuktur calisirken bi video istersin alirsin ama onun disinda taklaya gelme ihtimali cok yuksek
param guvendede satici acisindan sikintili aslinda oylede olabilir suistimale cok acik bir sistem diyelim ekran karti aldin sapasaglam geldi eline sonra kendi elindeki ekran kartiyla degistirdin iade ettin satici hic birsey yapamaz
param guvende olmadan alirsan parayi gonderdigin an is bitti adamin insafina kalirsin ayrica adamdan kesilicek komisyonu oderim dedigin halde param guvendeyle gondermiyosa muhtemelen dolandiricidir