Arama sonuçları: *

  • Users: est76
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. E

    Monitör Alttan ve Üstten Çok Büyük Ölü Piksel

    monitoru baska ekran kartiyla denedinmi yada goruntu veren herhangi biseyle belki sorun monitorde degildir
  2. E

    Monitör Kısık Bütçeli

    https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-ktc-h27e6-27-1-ms-2k-pivot-ips-300-hz-oyuncu-u-fiyati,1267716702.html alabiliyosan bunu al butceni biraz asiyor ama deger
  3. E

    Youtubeda Gezerken Redx Diye Bişey Buldum Steame Bedava Oyun Ekliyormuş

    boyle seylerle ugrasma taklaya gelme sonra istedigin oyun varsa patlat torrenti keyfine bak
  4. E

    Yan Monitör Olarak Hangisi Daha İyidir?

    fazeonun 165 hz monitoru 3500 civarina satiliyodu ona bakabilirsin maks 600 700 daha verip 165 hz almak daha mantikli bence 1782490479 https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-ktc-h25t7-24-5-3-ms-full-hd-ips-180-hz-fiyati,833559360.html
  5. E

    Steam Bakiyesi Fc 26

    1 gunu buluyo bazen benim
  6. E

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    idarelik 1 sene falan kullanicam diyorsan para yoksa olabilir onun disinda hayatımda duydugum en sacma fikir full paket at arabası mi yoksa bos egeami tarzı bir soru
  7. E

    Yurt Dışı Ürünleri Neden By Kadar Kazık Fiyata Satılıyor?

    turkiyede cok az oldugu icin normal
  8. E

    ❌İndirim Bitti! Amazon 1500/300 Genel Kod

    bildiginiz hepsiburada kuponu varmi ya
  9. E

    🔥İndirim Amazon Pepsi Zero Sugar Kola Pet 4x 1l 149.90 TL 🔥

    hala pahali abi 100 tlden fazlasini haketmiyor benim icin
  10. E

    Bilgisayardan Ses Gelmiyor

    boyle biseymi
  11. E

    Öneri Sizce İade mi Etmeliyim

    bugun eline ulastiysa direk iade edebiliyosundur zaten bahaneye gerek yok keyfi iade yapabilirsin
  12. E

    Hangi Monitörü Almalıyım

    ktcyi al bende fazeounun pivot olmayan hali var memnumum fena degil ama ktc daha iyi biri 200 hz biri 165 ktcnin ekranida daha buyuk
  13. E

    Yardım Starbucks'dan Hisse Alınır mı?

    her gun kahve alıyor olsan yılda 1500 dolar yapar 25 yılda bir tane egea alabilirsin starbucksun cokta yukselecegini dusunmuyorum belli olmaz tabi kim bilir
  14. E

    2. El Ürün Alırken Risk Alıyor Musunuz?

    2 alttaki mesajida okusaydiniz onuda yazdım aslinda
  15. E

    Yardım 2.El 9060xt 16gb Alınmalı Yoksa Sıfır mı ?

    16 binden fazla verme hadi cok temiz olsun maks 17 bide test ederek elden alman daha iyi olur fan sayisida cok farketmez 9060da hangisi hosuna giderse daha uygunsa onu al
  16. E

    2. El Ürün Alırken Risk Alıyor Musunuz?

    hocam ben her zaman gormeden denemeden almama taraftariyim ha bazi urunler vardir hata cikarma ihtimali dusuktur calisirken bi video istersin alirsin ama onun disinda taklaya gelme ihtimali cok yuksek
  17. E

    2. El Ürün Alırken Risk Alıyor Musunuz?

    param guvendede satici acisindan sikintili aslinda oylede olabilir suistimale cok acik bir sistem diyelim ekran karti aldin sapasaglam geldi eline sonra kendi elindeki ekran kartiyla degistirdin iade ettin satici hic birsey yapamaz
  18. E

    2. El Ürün Alırken Risk Alıyor Musunuz?

    param guvende olmadan alirsan parayi gonderdigin an is bitti adamin insafina kalirsin ayrica adamdan kesilicek komisyonu oderim dedigin halde param guvendeyle gondermiyosa muhtemelen dolandiricidir
Geri
Top