ben classone gt200 almıştım hala duruyor. 3000 rpme kadar çıkıyor. type c , usb portu var duruşu ışıklandırması vs de güzel fakat şuan baktığımda stoklarda yok maalesef. tek bir şey merak ediyorum fanın direkt laptopun altına üflemesiyle memonun yanlara üflemesi arasında performans farkı olabilir mi