Bu işlerden pek anlamam ama ekran kartını sadece oyun için kullanacaksan. Çok yakın fiyata 9070 XT almak yerine 5060 16gb alırsan, nvidia'nın cebine en az 10K haybeden vermiş olursun. Mail at nvidia'ya bana bi 10k₺ verirmisiniz diye sor bakalım ne diyecekler.