2 yıldır yaz sezonlarında lunaparkta çalışıyordum ilk yıl açılış yılımızdı çok yoğunduk yer yer tek elemanla çalıştık ama geçtiğimiz yaz daha rahat bir sezon geçirdik. Artık deneyim kazanmıştım makine bakımı, çalıştırma, yönetimi vs. vs. Ama bu sezon sadece 1 gün gidebildim, ayrıntı vermem ancak...