Arama sonuçları: *

  1. sangalmangal123

    Cyberpunk 2077 Kartım Çok Isınıyor.

    70-73 derece de oynuyordum. Nasıl oluyorsa 49 derece de bile oynadım.
  2. sangalmangal123

    Cyberpunk 2077 Kartım Çok Isınıyor.

    Resident Evil 3 ve sayılır mı bilmiyorum ama BF5-BF1'im var. Onlarda hiç böyle bir sıcaklık görmedim. 55-65 (ve en fazla 70) sıcaklıklar arasında oynatıyordu.
  3. sangalmangal123

    Cyberpunk 2077 Kartım Çok Isınıyor.

    Merhabalar. ASUS V2 RTX 3060 OC kullanıyorum. Kartı tertemiz 2. elden aldım. Normal oyunlarda çok az fan hızıyla 50-55 derece oynarken cyberpunk da bu durum değişiyor. Sop soğuk ekran kartı 83 derece de kavruluyor. Sadece kart da değil kasa fanları o kadar çok hızlı çalışıyor ki gıcırdama sesi...
  4. sangalmangal123

    TPM ve Secure Boot açma

    Her neyse en azından bios güncelledik kısa günün karı :D
  5. sangalmangal123

    TPM ve Secure Boot açma

    Hocam BIOS'u şimdi güncelledim. BIOS güncellerken Tpm açık olarak gözüküyordu. Güncellemede yazıyordu zaten. Faceit açtım ilk önce win11 yap uyarısı geldi. Bir de tpm ve secure boot aç diyor. Tpm zaten açıktı ve Secure Boot enabled yapmam içinde SSD min GTP yapmam gerekiyormuş. Yaparsamda...
  6. sangalmangal123

    TPM ve Secure Boot açma

    Hocam şimdi yazıyorum kusura bakmayın. Win10 Pro kullanıyorum tpm hazırda değil diyor. Sorun çıkartabilir diyor fakat oynayabilirsin diyor. Ama iş Secure Boot'a gelince oynayamazsın diyor. Umarım düzelir.
  7. sangalmangal123

    TPM ve Secure Boot açma

    Teşekkür ederim. çok uzatmak istemem ama hocam secure boot açabilecek miyim? faceit açabilecek miyim ?
  8. sangalmangal123

    TPM ve Secure Boot açma

    @HacıSOFU @GUSE hocam peki anakartın hangi rev. olduğuna nasıl bakacağım ? sol altta rev sürümünü buldum. anakartım rev 1.7 imiş. BIOS güncellemesi nasıl yapacağım ?
  9. sangalmangal123

    TPM ve Secure Boot açma

    FACEIT için Secure boot açmaya çalışıyorum. Enabled yapıyorum fakat bilgisayarı geri başlattığımda biosa atıyor secure boot geri kapattığım zaman da windowsa atıyor. Nasıl çözebilirim ? Anakart: Gigabyte B550M DS3H
  10. sangalmangal123

    Çözüldü✓ Bilgisayarıma Virüs Bulaşmış Olabilir Mi?(hwinfo&cpu-z)

    Hocam bir şey olmaz ama rahat olmak istiyorsanız malwarebytes veya kaspersky'dan tarama yapın.
  11. sangalmangal123

    Havit KB890L'de Caps Lock ve Windows tuşu yanıp sönüyor

    Merhaba Havit KB890l klavyesine sahibim, Windows tuşu ile caps tuşu kırmızı ışık olarak yanıp sönüyor. Görselde sadece Windows tuşu yanıyor fakat ilk gördüğümde caps ile Windows tuşu kırmızı ışık ile yanıp sönüyordu, ayrıca klavyeyi kullanamıyorum hangi modda ise. Çözümü nedir? Şimdiden teşekkür...
  12. sangalmangal123

    CoD MW Remastered da oyun donuyor.

    xboxta oyun gözükmüyor.
  13. sangalmangal123

    CoD MW Remastered da oyun donuyor.

    Microsoft üzerinden aldım ve bir bölüm de kaldım. Yükleme ekranı çok yavaş yükleniyor ve tam yüklenme bitmeye yakın donuyor ve asla tepki vermiyor. Nasıl düzeltebilirim ?
  14. sangalmangal123

    Çözüldü✓ Mouse ve mousepad önerisi

    Ben razer önerebilirim. Model veremem ama razer sağlam markadır. Bir sorum var, ağırlıklı olarak hangi oyunları oynayacaksınız ?
  15. sangalmangal123

    Çözüldü✓ Mouse ve mousepad önerisi

    Steelseries QcK Large önerebilirim. Mousepad olarak.
  16. sangalmangal123

    CS2 %1 Low Düşük FPS

    PBO ne bilmiyorum. Resize bar heralde açık değildir bakmam gerekiyor.
  17. sangalmangal123

    CS2 %1 Low Düşük FPS

    Stok soğutucu değil Kule Tipi kullanıyorum sıcaklıkları sürekli kontrol ediyorum. Sıcaklıklar evden daha soğuk.
  18. sangalmangal123

    CS2 %1 Low Düşük FPS

    Gamepower Radus.
  19. sangalmangal123

    CS2 %1 Low Düşük FPS

    Dongle yok bluetooth olur mu ? 1771440023 1000hz kullanıyorum bilgisayarım RTX3060 R5 5600 16GB KC3000 1TB
  20. sangalmangal123

    CS2 %1 Low Düşük FPS

    Hocam zaten 1K HZ kullanmaktayım.
Geri
Top