Elimde HP Pavilion Gaming 15-DK1xxx (i7-10750H, GTX 1660 Ti Max-Q) var. Laptopun kendi ekranındaki renkler ve görüntü kalitesi bana bayağı iyi geliyor ama harici monitöre veya televizyona bağladığımda aynı görüntüyü bir türlü alamıyorum.
HDMI 2.0 desteklediğini biliyorum, belki kablodandır diye...