İş + Oyun gereği 3 farklı cihaz kullanıyorum 2 si mac 1 i windows bilgisayar, mac lere sadece bluetooth üzerinden bağlanabilirim windows bilgisayarda dongle vs. yada kablo ile bağlanabilirim.
Ayrıca olabildiğinde sessiz bir klavye istiyorum şuan elimde logitech K850 diye bir klavye var 3 cihaz...