son iki telefonumu 6bine ve 8bine almıştım. İkisi de Samsung. Samsung'lar ekran olarak güzel.
Genel olarak bu fiyat bandında mediatek g99 veya g85 veya Exynos işlemcilere kalıyorsun.
- Exynos işlemci, daha hızlı, sinyal çekim kalitesi çok iyi ama çok ısınıyor(aynı sebepten) mesela görüntülü...