Selam dostlar. En son Witcher 3'te Skellige'de Ciri'nin olmadığını öğrendiğimiz görevi yapmıştım ve şu an 15. seviyedeyim. Bana şu anda ve ileride kullanabileceğim zırh ve kılıç önerilerinde bulunursanız sevinirim. Oyun tarzım biraz büyü, biraz da kılıç odaklı. Şimdiden teşekkürler.