yine olur yanma sorunu ama eskiden 10/1 oluyorsa artık 100/1, 500/1 oluyordur. Artık her yerde oled kullanılıyor. Mesela ips telefon çıkmıyor artık. Hepsi oled. Televizyonlarda da kullanılıyor. Bu sorunları çok araştırdım. Kendi monitörümü almadan önce. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Benimki rog...