Arama sonuçları: *

  • Users: ekmek17.
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. E

    Öneri Cod Mwıı 2022 7$ Alınır mı?

    Bu seriyi oynamak istiyordum zaten ben de senin gibi eskileri oynamıştım. Ben alıcam. Zaten cod un yeni mw serilerinin hepsi iyi diye biliyorum eskiler gibi.
  2. E

    Acil Klima Önerisi! Yanıyorum!!!

    Senin ateşi söndürmek lazım.
  3. E

    5070 Ekran Kartı İçin 4k OLED Önerisi

    Ben de 5070 alıp 4k oled almayı düşünüyordum. İyi ki de bütçe arttırıp 5070 ti almışım diyorum. Çünkü 15.500 mb vram kullanımı gördüm 4k da iken. 2k alsan daha kafi 1782379957 Ama eğer 4k oled istersen ben şansımı xg32ucds den yana kullandım. Şuan aşırı beğenerek kullanıyorum.
  4. E

    B580/R5 5600 Darboğaz Yapma Nedeni

    @Scuz gülme emojisi atmayla aynı sebepten attım. 😁😁
  5. E

    Ps5 İçin Tv veya Mönitör Önerisi

    Bütçe ne kadar?
  6. E

    Amazon Stanley Classic Legendary 1.9l 1550 TL

    😭😭😭😭yeni farkettim başlığı yanlış girdiğimi
  7. E

    Amazon Stanley Classic Legendary 1.9l 1550 TL

    Zaten bende de sonradan öyle gözükmediğini yazdım belki sizde görünür diye açmıştım.
  8. E

    Amazon Stanley Classic Legendary 1.9l 1550 TL

    Arkadaşlar ben 1550 TL den aldım şimdi. Tekrar açtığımda 1839.20 tl gözüküyor. Alacak varsa bir bakım derim. Almak istiyordum 2200 civarındaydı bu fiyatlara görünce aldım direkt. https://amzn.eu/d/0duAkGOO
  9. E

    Strix Acope 2 RX Alınır mı?

    Bende ona bakıyordum. Alayım daha düzgün bir şey göremedim.
  10. E

    Strix Acope 2 RX Alınır mı?

    Arkadaşlar klavyem bozuldu. Bu tür klavye bakıyorum bu alınır mı? Her şeyim asus diye düşünüyorum ama bu tarz güzel bir klavye varsa onu da alabilirim. Bir de bunun bilek desteği kumaşlı mı?
  11. E

    Bu Devirde Ddr4 Sistem Kurulur Mu?

    zaten ben onlara para vermemek için 5700x aldım. adam akıllı fiyat koymuyorlar bir de onlara para kazandırmak istemedim bende. ben 4k da kullanıyorum en fazla rdr2 de %60 seviyelerinde gördüm. geri kalan oyunlarda o kadar yüksek değildi.
  12. E

    Bu Devirde Ddr4 Sistem Kurulur Mu?

    Bu arada son yazdığın yoruma ek olarak söyliyim. Şuanda girdiğim her oyunda 4k ultra ayarlarda oynuyorum.
  13. E

    Bu Devirde Ddr4 Sistem Kurulur Mu?

    Bende 2060 r3 3300x sistem vardı. Yaklaşık 5 yıldır falan kullanıyordum. Bir kaç ay içinde pc yi parça parça upgrade yaparak tamamladım. Anakartım tuf b450m pro vardı. Değiştirmek istemedim. Şimdi am5 e geçsem ramlar falan baya tutacağı için anakartı ellemedim. Şuanda sistemde 5070 ti ve r7...
  14. E

    Öneri OLED Monitör Temizliği Nasıl Yapılır?

    yine olur yanma sorunu ama eskiden 10/1 oluyorsa artık 100/1, 500/1 oluyordur. Artık her yerde oled kullanılıyor. Mesela ips telefon çıkmıyor artık. Hepsi oled. Televizyonlarda da kullanılıyor. Bu sorunları çok araştırdım. Kendi monitörümü almadan önce. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Benimki rog...
  15. E

    Lg Ultragear 27g640a-B Alınır mı?

    Hayırlı olsun
  16. E

    🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5070 Tı Ekran Kartı 51.7k

    MSİ afterburner uygulamasından yapılıyor her şey.
  17. E

    🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5070 Tı Ekran Kartı 51.7k

    biraz ayar denedim ama nebi akgün ün videosundaki ayarı yaptım. benim yaptıklarımda kayda değer düşüş göremedim. core clock değeri 400 memory clock 3000 power 85 olarak yaptım. aynı fps lerde 5-6 derece sıcaklık düşüşü oldu ki şimdilik ellemicem bir süre böyle kalsın biraz.
  18. E

    🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5070 Tı Ekran Kartı 51.7k

    ben power ı düşürmediğim için bu sonucu alıyordum sizin ayarlarda bunu farkettim. tekrar bir ayar yapıp atacağım.
  19. E

    🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5070 Tı Ekran Kartı 51.7k

    yaptığım bu ayarla sıcaklık ve watt kullanımı aynı değişen bir şey olmadı. fps 92 de. bundan sonra nebi akgün ün videosundaki hazır değerleri girerek yaptım. onda ise core clock için 400, memory clock için 3000 girmemi yazmış. bu değerleri girince sıcaklık ve watt değişikliği yok. fps 100 e...
  20. E

    🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5070 Tı Ekran Kartı 51.7k

    merhaba sizce giridiğim değerler nasıl?
Geri
Top