Yok hocam amazon gönderiyor direkt ama yeni gibi olanlarda genelde sadece kutu ezik falan diyorlar uygun diye aldım beyaz alasım vardı da arada 6k oynuyor gerek yok
Arkadaşlar nakitim 22 ye kadar çıktığı için kafamda 5060ti 16gb var 1 yıl garantili temiz sorunsuz faturası da var 22 bine satılıyor mantıklı mı 9060xt 16 gb sıfırı var biliyorum ancak nvidia dan devam etmek istiyorum
Bence de hocam uzun vadeli faizsiz olunca yapıştırdım ancak kafama takılan açıklamaya ürün geldiğinde kargoyla videolu açılım yapın Yazmışlar bilemedim