Dostlar selamlar, bu monitörü almayı düşünüyorum özellikle 2k, curved ve 32 inç olması indirimli fiyatı ile bana cazip geldi, önerisi olan var mıdır? Hikayeli oyunları güzel grafiklerle büyük ekranda oynamak istiyorum va panel olması beni üzer mi?
bir de monitör freesync destekliyormuş, bende...