3 hafta önce 11k ya aldım alıcak arkadaşlar 1000 lira inceleme yaparsanız nakit iade var , anakarttan memnunum ultra 270k plus için kullanıyorum işlemcinin dereceleri baya iyi seviyede ama ben zorlamıyorum biosta bir iki ayar yapayım çöktü biraz araştırdım bios kolay çöküyormuş bios pilini...