Arama sonuçları: *

  • Users: strafinizm
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. S

    A520m-R Anakartta Thermalright Peerless Assasins 120 Se ARGB

    yaptığım ilk kablolamaydı bu arada, teşekkür ederim!
  2. S

    A520m-R Anakartta Thermalright Peerless Assasins 120 Se ARGB

    sanırım yok, kasam bu şekillde --> https://imgur.com/a/BlXiHZY
  3. S

    A520m-R Anakartta Thermalright Peerless Assasins 120 Se ARGB

    argb soketlerini nereye taktın?
  4. S

    A520m-R Anakartta Thermalright Peerless Assasins 120 Se ARGB

    pb-P803AB kasaya sahibim
  5. S

    A520m-R Anakartta Thermalright Peerless Assasins 120 Se ARGB

    hayır yanmıyor.
  6. S

    A520m-R Anakartta Thermalright Peerless Assasins 120 Se ARGB

    Merhaba A520M-R kullanıcısıyım ve işlemcimi soğutmak adına Thermalright P.A. 120 SE ARGB modelini tercih ettim. Soğutucunun RGB özelliği bulunuyor ancak benim anakartımda bu RGB'ye bir şekilde güç verebilecek bir giriş var mı bilmiyorum.
  7. S

    RTX 5070 kaç günde kargoya verilir?

    Ekran kartı, alacağım.
  8. S

    RTX 5070 kaç günde kargoya verilir?

    itoypa.com kaç günde kargoya veriyor?
  9. S

    Yeni Ekran Kartı Alınca Yapılması Gerekenler

    https://www.guru3d.com/download/display-driver-uninstaller-download/ bu site orijinal değil mi? yanlış olmasın :D
  10. S

    Yeni Ekran Kartı Alınca Yapılması Gerekenler

    ASUS'tan ZOTAC'a geçeceğim. 1777997580 ne gibi bir hata alabilirim?
  11. S

    Yeni Ekran Kartı Alınca Yapılması Gerekenler

    DDU atmadan 5070'i takarsam ne olur? 1777997487 hiç yapmadım
  12. S

    Yeni Ekran Kartı Alınca Yapılması Gerekenler

    4060 kullanıcısıyım, yarın 5070'e geçeceğim. 4060'a ddu atmaktan çekiniyorum, ne yapabilirim tam olarak?
  13. S

    Gigabyte Windforce OC RTX 5070 alınır mı?

    teşekkürler hocam
  14. S

    Gigabyte Windforce OC RTX 5070 alınır mı?

    gigabyte windforce hala ihtimallerim arasında, para çıkmayabilir ama yani çok çok mu üzer yani sıcaklık olarak ne kadar fark olur ki msi ile?
  15. S

    Gigabyte Windforce OC RTX 5070 alınır mı?

    şimdi, ventus 2x mi shadow 3x fanlı mı yani? 1777924191 ehh, yani bilmiyorum artık
  16. S

    Gigabyte Windforce OC RTX 5070 alınır mı?

    arkadaşların windforce hakkında söyledikleri kafamı kuracladı biraz, nasipse bende bir tane 5070 alacağım. shadow ventus'dan daha iyi diye biliyorum.
  17. S

    Gigabyte Windforce OC RTX 5070 alınır mı?

    anladım, 3 fanlı msi shadow hocam.
  18. S

    Gigabyte Windforce OC RTX 5070 alınır mı?

    birde geçici olarak 650w psu kullanacğaım ama ne kadar sorun yaratır? 1777923249 3 1777923289 max 2-3 hafta 650w psu ile kalşacağım sonra 750w yükselteceğim.
  19. S

    Gigabyte Windforce OC RTX 5070 alınır mı?

    33 gigabyte 35 msi shadow 1777923139 33 gigabyte 35 msi shadow
  20. S

    Gigabyte Windforce OC RTX 5070 alınır mı?

    farkındayım 2k yükselteceğim ilk vakitte, şimdi tek opsiyonum gigabyte yerine shadow hocam durum böyle :D
Geri
Top