bende 10t pro var kırdım döktüm düşürerek ama şarjı hızı hala çok çok iyi ekran hz seçenekleri gerçekten iyi. xaomi telefonlar çok kaliteli yarım saatte şarj fulleniyor ve 10t pro olmasına rağmen günü götürüyor akşam 18.30da eve girdiğimde 30larda oluyor şarj. Ama şunu da ekleyeyim xaomi...