R7 9850x3d işlemcisini aldım ve f/p olduğu için bu sıvı soğutmayla kombinleyeceğim. Sıvı soğutmanın üzerinde olan fanları değiştireceğim fakat bir kaç arkadaşım soğutma konusunda yanlış bir tercih yaptığımı söyledi. Bilgili arkadaşların da düşüncesini almak isterim.