Merhaba,
2 yıldır Iphone 13 kullanıyorum ondan önce de 8 Plus kullanıyordum çok da memnundum hepsinden taa ki Iphone 13 cihazım 2. yıl bitmek üzereyken artık telefon aşırı ısınmaya şarjı hızla bitmeye ve kasmaya başladı.
Yoğun instagram reels, whatsapp, görüntülü görüşme, sahibinden, tarayıcı...