Zotac'ı Asus seviyesinde diye biliyorum, Rtx 4060 Ti'sinin de soğutma performansı gayet yerindeydi. Ben olsam, ( itopyadaki taksit avantajı ne kadar bilmiyorum) her ne kadar taksit vade farksız taksit çok avantajlı olsa da yine de bu sistemi 6 ay taksitle satın alırdım.