Bütçem kısıtlı arkadaşlar en popüler bu monitörü ve ekipmanları buldum bu monitörde bazıları 200hz aldığını söylüyor overclock ayağı fln sizce bunları alıyımmı tavsiye edermisiniz mouse da elim biraz büyük ondan bunu seçtim üzermi veya kulaklığı kullanan varmı klavyede sessiz olsun istiyom gece...