Hocam bazı şeyler çok abartılıyor gibi geliyor bence aksine biosu hariç biostar kötü bir anakart değil ayrıca cl46 ile cl30 arası da fps olarak %3 ile %5 arası farkediyor yarısını söküp çöpe atman lazım doğru bir ifade değil bence şuan bir kaç alan kişi ile görüştüm cs 2 gibi oyunlarda rahat...