Eğer yenilenmiş ürün alırım dersen şöyle bi ürün buldum. 140w 4060 var baya iyi
https://esenbilgisayar.com.tr/acer-nitro-an515-58-7725-intel-core-i7-12650h-16-gb-ram-ddr5-1-tb-m2-nvme-ssd-geforce-rtx4060-8g-140w-w11-gaming-laptop
hocam bütçe 30k sizin attığınız ürün bütçemi aşıyor. benim sorduğum ürün 120hz ve özellikleri bana yeterli geldi ufak tefek oyun ve iş için teşhir alınır mı acaba ama işte 2 yıl garanti demişler de
Secure boot mode yazan yerin altındaki tüm seçeneklere tıkla ve kaydet 1 tanesinde açılması lazım oranın bide csm ye çekip bi bak. csm de açılırsa standart a çekip sonra tekrar uefi moda al biosu
Hocam merhabalar yukarda custom kısmı aktifleşmiyor demişsiniz orasını aktif etmeden zor çözülür bence. secure boot factory default yapınca orası açılmıyor mu? bide bios uefi modda değil mi?
Bence tek 16GB rami satıp direk 2x16 32gb olarak kullanmalısın. 32GB zaten yeterli en azından 6000mhz olarak kullanırsın. diğer türlü 3 tane rami takarsan 5600 de kullanmak zorunda ve cl46 da kullanacaksın. ama yeni aldığı ram cl32 ve 6000mhz çok fark var.
Statik elektrik den kaynaklı olabilir ekran kartı ve diğer malzemeler takılıyken anakart power kablosunu çıkar. powerı prizden den çek sonra anakart powerı bağla ve 2 dk sonra prize takıp açmayı dene.