Arama sonuçları: *

  • Users: yks27
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. Y

    Menzuna Kalmalımiyim

    Araştıracağım yeninden teşekkürler
  2. Y

    Menzuna Kalmalımiyim

    Valla çok sağol bilgin olmasa bile yardim etmeye çalıştın içimi rahattin çok teşekkürler
  3. Y

    Menzuna Kalmalımiyim

    Destek alıcam ama bu sene olmadi seneye iyice salarsam diye korkuyorum en azindan okulla toparliyorduk bu sene tamamen tek başıma olucam o biraz gerdi beni
  4. Y

    Menzuna Kalmalımiyim

    Ailem zaten çok ta kötü karsilamaz ama içimde bir korku var menzun için diyebilirim
  5. Y

    Menzuna Kalmalımiyim

    150 k fln
  6. Y

    Menzuna Kalmalımiyim

    Sıralamalar açıklanınca bir bakicam belki giderim ama gitmessem menzuna kalirsam denemelerine gideceğim zaten ben aileme bunu nasil aciklayacagim onu düşünüyorum ablam tıpı ilk senede kazandi ve bendende 70-80 k bekliyorlar
  7. Y

    Menzuna Kalmalımiyim

    Arkadaşlar sene başından beri az buz çalıştım bu sene tahmini 150 k gelecek sayısal bilgisayar mühendisliği istiyordum sizce yazip gitmeli miyim yoksa menzuna mi birakmaliyim menzuna kalan arkadaşlarım şimdiden çalışmaya basladi bile benim içim içimi yiyor yapmalıyım bir Fikri olan yazarsa sevinirim
Geri
Top