Arama sonuçları: *

  • Users: DUKe06
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. D

    WRAİTH GARANTİ POLİTİKASI

    onları bile saklıyorum kullanım kılavuzunun üstüne yapıştırdım
  2. D

    2000tl İem Acıl Öneri Lazım ()

    3k ya çıkamıyorsak red lion yapıştırıyoruz o zaman çok teşekkür ederim ikinize de 😁✌
  3. D

    2000tl İem Acıl Öneri Lazım ()

    Buna baktım ama bana biraz fazla abartılıyor geldi. Siz kullandınız mı , memnun musunuz?
  4. D

    Maksimum 2k ya kulakici kablolu önerisi

    Hocam merhaba, herhangi birini aldınız mı memnun musunuz cadenza almayı planlıyorum ben de
  5. D

    2000tl İem Acıl Öneri Lazım ()

    Merhabalar. Malum yaz bunaltıcılığı kulak üstü kulaklığın azabından kurtulup güzel ses alabileceğim bir kulaklık istiyorum o yüzden iem almayı düşünüyorum. Genel olarak müzik dinlemek ve film izlemek için kullanıcam. Müzik türü olarak akustik veya yine akustik rock tarzı dinliyorum u aralar...
Geri
Top