Eşek kalitesiz zaten, onda hemfikiriz. Q40 modelinin paneli sağlam ama, BOE üretim. O bütçelere "kaliteli(?)" 2K monitör bulamazsınız zaten. 6K'ya kadar Gamebooster, Fazeon, JD, Gamepower gibi markalar var sadece, muhtemelen aralarından en iyisi Q40, sonra Gamepower Sonic T80 olabilir.