Merhaba selamlar hocam monitör geldi genel olarak beğendim ölü piksel yok bende gray banding de çıkmadı tabi ileride ne olur bilemem de sadece bir şey çok rahatsız etti beni neyden kaynaklandığını da bulamadım şimdi alt tab ta sekmeleri değiştirince böyle başka bir uygulamaya da sekmeye geçince...