Arama sonuçları: *

  • Users: oaK´
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. oaK´

    Airpods Pro 3. Nesil Alınır mı

    2 aydır kullanıyorum parası bi tık fazla bence ama memnun kalmadığım hiçbir şeyi yok güzel gayet
  2. oaK´

    Protein Tozu Onerisi

    Protein ocean nasil sence hocam Yav skdmskkdks oyle degil yani gercekten farklari ne oluyor nilmiyorum
  3. oaK´

    Protein Tozu Onerisi

    Whey kilo aldiriyordu da izole olunca ne oluyodu hocam
  4. oaK´

    Protein Tozu Onerisi

    Ne farklari oluyor ki hocam protein degil mi sonucta
  5. oaK´

    Protein Tozu Onerisi

    Hocamlar en pahalisini alamam ama ortalama kalitede bi protein tozu lazim haftada 3 gun spora ve gunluk yuruyuslere gidiyorum amacim gunluk protein ihtiyacimi karsilamak sadece. Creatini hiqden aldim ama protein tozu bambaska bi olay heralde. Kilo almama yardim ederse o da iyi olur tabi butcem...
  6. oaK´

    Fiziksel simden e sime nasıl geçilir?

    hocalar ben yarın nasipse 16 pro alacağım yd, e sim süresi 1 ay kalmış bende fiziksele hemen geçmek istemiyorum. Fiziksel hattımı e sime nasıl geçirebilirim? test ederkende işime yarar. Turkcell kullanıyorum
  7. oaK´

    YD iPhone 16 pro alacağım dikkat etmem gerekenler nedir?

    hocam çok teşekkür ederim aşırı detaylı yazmışsın çok işimi görecek bunlar <33
  8. oaK´

    YD iPhone 16 pro alacağım dikkat etmem gerekenler nedir?

    hocamlar uzun uğraş sonucu içime sinen 2 ilan buldum, mağaza değil direkt şahısların ilanları. Yarın için buluşma ayarladım nelere dikkat etmem gerekiyor? Laptop ile gidip 3u toolstan bakacağım onun dışında nelere bakayım
  9. oaK´

    Çift e sim iphone alınır mı?

    nereden almıştın hocam en uyguna nerden çözerim, birde sence 16 pro mu yoksa düz 17 mi
  10. oaK´

    Çift e sim iphone alınır mı?

    hocam çift fizikiler genelde çin modeli olduğu için bazı şeyleri eksik oluyor, çok etkilemedi tabii ama ai falan olsa iyi olurdu yurtdışı e simlerini şebeke kapalı olsa bile kullanabiliyor muyuz bu arada?
  11. oaK´

    Çift e sim iphone alınır mı?

    hocamlar bende çift fiziki iphone 17 vardı kardeşime verdim şimdi kendime yeni bakıyorum da çift e sim mantıklı olur mu sizce?
  12. oaK´

    Çözüldü✓ 15K bütçe ile monitör önerisi

    Amazonda ki modeli alacağım hocam type cden bağlamam zorunluymuş dsmksmkd Ebrara güvenememiştim zaten dediğin gibi
  13. oaK´

    Çözüldü✓ 15K bütçe ile monitör önerisi

    hocam kocaman gigabyte yazıyor ya ben ona çok takılıyom https://www.ebrarbilgisayar.com/dell-27-plus-4k-s2725qs-27-3840x2160-4k-uhd-120hz-4ms-hdmi-dp-freesync-premium-ips-monitor-pmu376575 bu modeli alıcam büyük ihtimal
  14. oaK´

    Çözüldü✓ 15K bütçe ile monitör önerisi

    he pardon
  15. oaK´

    Çözüldü✓ 15K bütçe ile monitör önerisi

    oled değil ki attığım
  16. oaK´

    Çözüldü✓ 15K bütçe ile monitör önerisi

    Nasıl yani hocam tam anlamadım
  17. oaK´

    Çözüldü✓ 15K bütçe ile monitör önerisi

    Macbook pro ile kullanacağım type c ile bağlanması benim için büyük + olur ama çok iyi bi modelse ve bu özelliği yoksa atla deve de değil açıkçası Tasarım ve yazılım geliştirme için kullanacağım, o yüzden 27"+ olması gerekiyor ben amazondan bu modeli buldum ama daha iyisi var mı bilmiyorum...
  18. oaK´

    İphone 17 pro max CH/A cihazı facetime sorunu

    çin seri numaralı iphone almak gibi bi hatayı bende yaptım istemeyerek, satıp avrupa modeline geçeceğim ***** ***** kısıtlamaları var temiz iphone 17 beyler pil 100 teklife açığım
  19. oaK´

    Airpods pro 3 alınır mı?

    oky hocamlar sagulun
  20. oaK´

    Airpods pro 3 alınır mı?

    kafaüstü istemiyom hocam ya bide 37k bütçem yok max 12 13 çıkar
Geri
Top