Olur öyle şeyler, sağlık olsun.
Eğer tek problemim "X" oyununda gibi bir kayıt tutmadıysanız, elinizdeki ekran görüntüsü ile KVKK ihlal ediliyor diyip mahkemeye başvurmayı deneyebilirsiniz. Tanıdık bir avukat varsa danışın. Test ediyor işte diyip geçiştirilecek bir şey değil, üstteki entrylere...