Arama sonuçları: *

  • Users: Batuhantemiz
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. B

    mouse SAĞ TIK ÇALIŞMIYOR

    format at
  2. B

    Opera Tarayıcım açıldığı halde masaüstüne gelmiyor.

    Opera tarayıcımın açıldığını görev çubuğundan veya görev yöneticisinden görebiliyorum fakat masaüstüne, açılan sekme bir türlü çıkmıyor. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Geri
Top