Arama sonuçları: *

  1. Yozgatlııı

    🔥İndirim Migros Kek Bisküvi İki Al Biri İade

    @kerim6422 Senlik reis tam
  2. Yozgatlııı

    Arabamızın Yaşadığı Trajik Durum...

    Boşta da olsa el freni nasıl bırakmış kendini beyler
  3. Yozgatlııı

    İndirim Migros Çamlıca Gazoz 2 Al 1 Öde - Teki 8.75 TL

    İnan güle güle yarıldım dayı hep yapmak istediğim yorum harbi 7 8 liralık malı indirim diye paylaşıyorlar kıl kapıyorum:D
  4. Yozgatlııı

    Herkese 100 Girilen Sene 93.5 Aldım?

    6. Sınıf değil mi 100 değilde 199 olsa şuanki kariyerine faydası olmayacak kafanı başka şeylere yor boşver bu işi...
  5. Yozgatlııı

    En Çok Hangi Ünlüye Benziyorsun?

    Kimse bana benzeyemez.
  6. Yozgatlııı

    LG G4 MSM8994(8992) Ye Windows Kurmak İstiyorum

    Şu "sonu ez ile biten cümleler buluyoruz" konusu mu sandın kanki bu konuyu, neyse cevap verir belki arkadaşlar.
  7. Yozgatlııı

    LG G4 MSM8994(8992) Ye Windows Kurmak İstiyorum

    Hocam kaç sene geçmiş niye yükseltiyorsunki
  8. Yozgatlııı

    Tyt Çalışmaya Nasıl Başlanır

    kimyaya kesin görkem şahin ile çalışırım diye düşünüyorum biyolojide de yazarak gitmeyi düşünüyorum BetülBioyloji de çok iyi aslında detaylı uzunca anlatıyor ve akılda kalıyor dr biyoloji inan hiç bakmadım
  9. Yozgatlııı

    Tyt Çalışmaya Nasıl Başlanır

    Mat temeli ne var ne yok hocam ya ama 9. sınıftan başlasam hallederim diye düşünüyorum
  10. Yozgatlııı

    RTX 4070 2k İçin Kaç Sene Yeter?

    Oynarsın kasma fazla insanlar 3 4 ayarın ultra yerine high olmasına kafayı bozuyor şu devirde dlss var fg var VRAM 12gb ama güçlü kart 2k oynarsın.
  11. Yozgatlııı

    Tyt Çalışmaya Nasıl Başlanır

    Arkadaşlar 11 bitti bu yaz tyt ve 11 tekrar etmek istiyorum sizler hangi dersler için hangi hocaları ve kaynakları kullanıyorsunuz özellikle matematik temelin yok 9. Sınıfı iyi anlamam gerek ne önerirsiniz dostlar
  12. Yozgatlııı

    Ronaldo Gol Attı

    ya şu böcekler varya ai ile yapıyorlar suyunu cıkardılar iyice o işte boşver
  13. Yozgatlııı

    e okulda hoca sınav notunu girmezse ne olur?

    hayır hocam öyle değil insanların %99 u o şekil biliyor ama öyle değil. 1782297854 kanka raporum vardı 2 ay girmedim 2. sınavlara tek sınavdan değerlendirildi sordum müdüre nedir olay diye, dediki sınavy erine ya not girilir yada R veya G yada boş bırakılır. boş bırakılırsa tek not veya hiçbiri...
  14. Yozgatlııı

    Gta 6 80$ Olacak!

    Pcye ciksin 50tl ye paylaşımlı hesap alırım tamam
  15. Yozgatlııı

    12. Sınıfta Sorumluluk Sınavı

    Olurlar mezun olacaksın sen çok kolay sorarlar olmadı 25 30 alsan her yere puan verip 50 yaparlar minimum geçersin zaten bak herkese hep 50 ile geçiyor sorumluluğu. Bu arada sorumluluk 1 dersten kalınca olmuyor, bu garanti bildiğimiz bir şey. 3 dersten kalınca da oluyor buda garanti. Ama kendi...
  16. Yozgatlııı

    Bu Hangi Virüs Olabilir

    Kafayı yiyorum reis şunları görünce ya elemanın hesap çalınıyor sonra tüm aktif olduğu sunucularda ne kadar mesaj atabileceği Kanal varsa dolduruyor sende linke tıklayıp bitcoin midir nedir artık ondan yapıp zengin olacaksın insanlarda keriz ya tıklayacaklar bu seferde onların hesabını...
  17. Yozgatlııı

    20k Bütçe ile Tr Telefon Önerisi

    Hocam hali hazırda kullandığım telefonun bunlardan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Birde Samsung kullanırsam sadece ultra serisi kullanırım A serisi arayüzü hep yavaş geliyor bütün sülalede A ile başlayan telefon var
  18. Yozgatlııı

    20k Bütçe ile Tr Telefon Önerisi

    Arkadaşlar yurtdışı Mi11T kullanıyorum 4 5 yılı aşkın bir süredir memnunum şimdide yurt içi s22 ultra gibi cihazlara geçmek istiyorum biraz baktımda şehrimde 20-25k arası bulunabiliyor ama yd alacak olursam s23 s24 ultra bulunabiliyor şuanki cihazımda IMEI değişimi sonrası kamera Allah'a emanet...
  19. Yozgatlııı

    Dizi / Film Konuşacak Arkadaş Arıyorum.

    En kötü şeydir izlediğin dizi hakkında konuşacak biri olmaması veya dizinin niş bir dizi olması. Evrende tek ben varmışım gibi hissediyorum.
Geri
Top