elimde asus rog 240 hz oled monitörüm var ama 500hz geçmek istiyorum ama ekran kartım 6650 xt şuan 36-37 bin tl param var 500 alıp eski monitörü 20 k ya satıp 9060xt mi almalıyım yoksa monitör kalsın direkt ekran kartını 9070xt mi almalıyım çok kararsızım nolur help ?