Arama sonuçları: *

  1. H

    Bitfenix Cube 360 ARGB sıvı soğutma nasıl sizce?

    240lık versiyonu deneyimleyen yok sanırım ama sitesinde 360lık model için verilen sıcaklık değerleri doğru 240 da iyidir diye düşünüyorum.
  2. H

    Bitfenix Cube 360 ARGB sıvı soğutma nasıl sizce?

    Arkadaşlar ben de 2 gündür kullanmaktayım. İlk izlenimlerim bayağı olumlu diyebilirim. Fanlar gayet sessiz. Pompa sesini ancak kulağınızı kasaya dayarsanız duyarsınız o da sessiz gayet. Soğutma gerçekten çok iyi. 13600KF ile kullanıyorum oyunlarda 35 45 arası maksimum. (Undervolt var işlemcide)...
  3. H

    Bitfenix Cube 360 ARGB sıvı soğutma nasıl sizce?

    Kendi macunu kaliteli mi sizce hocam?
  4. H

    Sıvı soğutma Pompa Ayarı Yardım.

    Gayet iyi hocam sorun yok.
  5. H

    Sıvı soğutma Pompa Ayarı Yardım.

    Pompanın sürekli ful devir çalıştırılması önerilir zaten iyi yapmışsın.
  6. H

    PC için dualsense mi Xbox mi

    O zaman kesinlikle xbox alın. Sürücü sağlamadığı için Sony çoğu oyunda xbox gözüküyor. Üstüne bir de bazen bağlantı sorunu yaşanabiliyor mzellikle kablosuz bağlantıda.
  7. H

    Çözüldü✓ rtx 3090 ve r5 7600 sisteme psu önerisi lazım

    750W her türlü yetiyor. Kafam rahat olsun diyorsan 850W al geç.
  8. H

    Bitfenix Cube 360 ARGB sıvı soğutma nasıl sizce?

    Kullanan arkadaşlar hala memnun mu acaba? Bir de %80 civarı fan kullanımında titreme yapıyor mu?
  9. H

    3080 ve üstü kart stokları hakkında

    Ventus bu para etmez hocam.
  10. H

    3080 ve üstü kart stokları hakkında

    Orda da stok yok gözüküyordu.
  11. H

    İtopya 'BEYAZ HAFTA SONU'

    Şu indirim olmayan indirim yapan tüm mağazalar umarım aşırı ceza yerler bir gün.
  12. H

    3080 ve üstü kart stokları hakkında

    Yabancı siteleri geziyorum. Onlarda da bir şey diyen yok valla hocam. Umarım gelir demekten başka çare yok. Çünkü durum böyleyken yeni çıkacak AMD kartlar bile çok pahalıdan girer ülkemize. Çok sıkıldım bu durumdan artık. 1669411375 Nasıl bir sistem topladınız hocam merak ettim
  13. H

    3080 ve üstü kart stokları hakkında

    Aynı durumdayım sistem komple hazır monitör dahil. Ekran kartını bekledim 3080 ti veya 3090 olur herhalde black fridayde diye. Yok kaldık öyle.
  14. H

    Hepsiburada Tıkla kazan başldı

    3 başlı baş görenleri yine hayrete düşürdü.
  15. H

    🔥İndirim Gigabyte RTX 3070Tİ Gaming OC 13.517TL/EVGA RTX 3070 Ultra 11.122TL

    Bu ekonomide hele yılbaşından sonra imkanı yok alamam.
  16. H

    MSI RTX 3090 Ventus 3X 24G OC 23.699,05 TL

    Zaten 3090'ın ederi de bu değil. Ventus'un hele hiç değil.
  17. H

    MSI RTX 3090 Ventus 3X 24G OC 23.699,05 TL

    Kullanılmış ürün göndermiş adam.
  18. H

    Sizce yarın efsane cuma, efsane olacak mı?

    Hocam DELL S2721DGFA aklınızda bulunsun 6500 e inebilir bir yerlerde bir ihtimal. Eğer Hepsiburada'da girerse Nays'ınız hazırda olsun onla 250 TL cashbackle alırsınız.
  19. H

    3080 ve üstü kart stokları hakkında

    Bundan 1 ay önce 17K'ya 3080 Ti vardı. Param yok diye alamadım. Parayı denkleştirdim. Bu sefer de durum bu. Çok sıkıldım artık bir şeyi alırken 1000 türlü düşünmekten. 1669301057 Bu arada zaten kur olarak çevirince 4090'dan pahalıya geliyor. :D
Geri
Top