Asus uda aradım zaten CL değeri kafama takıldı ama onlarda bilgi veremedi, sitesinde ya yok ya da ben bulamadım. Ağırlıklı olarak iş için kullanacağım Adobe programları, solid, Autocad vs az da olsa oyun da oynarım onda da dahili ekran kartı yeter çift kanal yaparsam. Diğer türlü çok ısınır gibi...