240mm de mx6 kullanıyorum bende. Stres testi yapmadım ama 80-85e çıktıgını da görmedim hiç. Stres testleri biraz abartı eğer 2k-4k çözünürlükte kullanıyorsan.
85 yine yüksek geldi bana
neo ya 8 gb ram diyip 3-4 sekme açınca kasacak sanıyorlar. Adam 6 kamera ile 4k çekilmiş videoyu 4k da editliyor kasma yok bunu gidip 16gb ramli winodws pc de dene büyük ihtimal kasar. :D ram swap nedir bilmezler. Pc ramleri ile kıyaslanamaz.
Şimdi sen nereden bileceksin diyenler için...
alınır, ramlerin ömür boyu garantisi var genellikle. En az bozulan parçadır diye düşünüyorum. 1 yıllık kullanılmış ram ile 3 yllık kullanılmış ram arasında fark yoktur bana göre.
ben olsam neo alırdım. Ram kısmında darboğazlık yaşayan görmedim. 8gb ram göze çok batsa da işleyiş kısmında macos yazılımı ve swap özelliği sayesinde kasm-donma olmadan çok rahat işlerini yapabiliyorsun. Üstte attıgım videoda 6 kamera ile çekilmiş bir videoyu editliyordu ve bir sorun yaşamadı...
öğrenci olanlar sadece ders-video-araştırma işleri yapacaklar için kusursuz bir laptop. M2 ile arasındaki fark çok değilse m2 alınır onun dışında neo yu çok iyi yapmışlar. İnceleme fırsatım oldu kesinlikle her şey yapılıyor.
8gb ramı pc ramleri gibi düşünmeyin. swap var.
neyse bu videoyu...
satılmıyor arkadaşlar. Alacak varsa ve 1 yıl sonra satmayı düşünüyorsa satamaz
vivo x300 var şubat ayında aldım 10 gün kullandım kutusuna geri koydum. Sahibinden de satamıyorum 3 aydır..
45 veriyorlar :D 60a ben almışım. 50e satamıyorum düşünün..
7 pro kullanırken kılıf-kırılmaz cam sorunu yaşadım.
8 pro içinde öyle olacaktır alacaklar bilgilensin. Ama android tarafında kullandıgım en en en iyi telefondu. Kamerayı baz almadan konuşuyorum ekran ve tof sensoru baya iyiydi.
7 pro kullanırksan iphone nin bir modelinin camı uygun demişlerdi
eski üretim almayın. Baseus 20bin mah gibi ürünler fiyatı cazip gelse de 2023 üretimi olduğu için sıkıntılı. Micro usb girişli ürün almayın.
belkin öneririm, appstore de satılan resmi ürünlerden biri.