reklam olduğunu bende düşünmüyorum. reklam yapsaydı depodaki ürünleri değil kendi elindeki ürünleri düşürürdü, sahte etiket basıp 1 haftaya iptal ederdi. teslim edilen kişi sayısı düşündüğünüzden az, teslim edilen kişilerinde çoğu tekli ürün alanlar değildir. reklamsa çok kötüydü zarara girdi...