Tayfun hocam merhabalar, bir öneriniz üzerine msi 271qpx32 oled monitörünü bekliyordum. Abdullah abinin "LG 26,5' Ultragear 27GX790B-B" videosu üzerine acaba beklediğim monitör de 50k bandında mı çıkacak diye bir arada kaldım. Özellikleri benzer gibi hissettirdi ondan böyle düşündüm ama çokta...