Bir arkadaşımda var Sürmesi zevkli olabilir dönüp bakılıyor fakat o gördüğün ralli arabasını bekleme. Aralarında dağlar kadar fark var. Ustasını bulamazsın zor. Bulsanda faiş fiyatlara işçilik ve parça bedelleri var. Uğraşacak başka birşeyin yoksa ve zamanın bol ise al başına belayı derim.