Yine geldik kutsal oled olayına.Geçen bir arkadaş almıştı hangi modeldi hatırlamıyorum aldığı modelden soğutmuşlardı mat olayı vardı sanırım.Kafam oled ekran muhabbetlerinde çok karışık ne alınıp ne alınmalı dediğiniz model marka nedir oledde.
hayırlı olsun usta,geldiğinde bizi bilgilendir tecrübelerini anlatırsın sana zahmet.
usta benimde aklıdma g pro kablosuz varda aşırı pahalı 11 12k falan ama vermem okadar.G pro kablolu yada nova 5 var ikisi arasında git gel yapıyorum.